پسمل خوشملم ایلیانپسمل خوشملم ایلیان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگل من، ایلیان

ضایع شدن من

1393/7/1 21:29
نویسنده : مامانی
824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب من و خاله های مهربون ایلیان

مرسی از بابت کامنت های ناز و دلگرمتون. راستش رو بخوایید نشد که بشهخنده اصلا خحالت میکشم تعریف کنمخندونک اون روزی که اینجا نوشتم بر اساس بی بی چک بود که مثبت نشون داده بود حالا چند روزی با خودم کل کل میکردم و اخرسر گفتم نگهش میدارم. خلاصه اینجا هم چون بری پیش ماما سونوگرافی اینا نمیکنه اصلا منم چون میخواستم ببینم دقیقا چند وقتشا رفتم پیش یک متخصص. هیچی دیگه رفتیم و ضایع شدیم، هرچی میگشت از جنین خبری نبود، میگفت تو حامله نیستی، منم اسرار که بابا بی بی چک نشون داده، من ماهیانم دیر شده، نشونه هاشو دارم، ولی نخیر انگاری جدی جدی از کوچولو خبری نبودبدبو به این نتیجه رسیدیم که بی بی چک غلط نشون دادهشاکی اینقدر خحالت کشیدم که نگو و البته ناراحتم شدم چون بالاخره به خودم قبولونده بوم و هی به ایلیان میگفتم بی بی کوچولو میاد و اینابی حوصله ولی از یه ورم خوب شد. ماهیانمم اومد خندونک خندم میگیره وقتی بهش فکر میکنماخندونک حالا به همه هم گفته بودم حاملمگریهخنده

ای بابا تو همه چی یه حکمتی هست.

راستی کل عکس ایلیان دارم بعدا حتما براتون میذارم همشون رو

ببخشید بووس

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان عاطفه
1 مهر 93 21:33
سلام خانمی خوشحال میشم گل پسرت با پسری من دوست بشه اگه موافق با تبادل لینک بودی خبرم کن
مامان بردیا
4 مهر 93 9:22
ای جانم اشکال نداره مامانی پیییییییییییش میاد دیگه! شاد باشی همیشه! بوووووووووووووووس