پسمل خوشملم ایلیانپسمل خوشملم ایلیان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگل من، ایلیان

10 ماهگی گل پسرم

1393/7/16 2:43
نویسنده : مامانی
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

دارم تک تک عکس های کوچیکیت تا الانت رو نگاه میکنم. نمیدونم چرا گریم گرفته. هر روز داری بزرگ و بزرگ تر میشی بدون اینکه اصلا متوجه بشیم. فقط با دیدن عکسات بزرگ شدنت رو میبینیم. از الان ترس اون روزی رو دارم که به اندازه ای شدی که دیگه از کنارم میری، الان مادر خودم رو میفهمم که با رفتن تک تک بچه هاش هردفعه خون گریه میکرد. چه درد بزرگیه اون روز . هرچند هر بچه ای یه روزی باید بره سراغ زندگی خودش. ای کاش بزرگ نمیشدید و همین جوری کوچیک میموندید.

هروقت که ماما میگی و میدویی وای میستی به پاهام و بغل میخوای و نگاهم به اون چشای مظلوم و شیطونت میوفته، از خدا میپرسم یعنی حسی قشنگ تر از این هم وجود داره؟ یعنی امکان داره این اخر دوست داشتن باشه؟ خدایا ممنونم ازت به خاطر این حس قشنگی که برامون درست کردی، ممنونم ازت که گذاشتی منم بتونم این حس زیبا رو تجربه کنم و ازت میخواهم این خوشبختی رو از هیچ دختری صلب نکنی.

امروز شدی 10 ماه و 3 روز یعنی کم تر از 2 ماه دیگه میشی 1 سال ! باور نکردنیه! چجوری امکان داره به این سرعت گذشته باشه؟! انگاری همین دیروز بود به دنیا اومدی و تو رو گذاشتن رو سینم.

پسرم، همه ی عمرم، همه ی زندگی و دنیام تویی، هیچ کس نمیتونه این عشق رو در من بکشه! هر اتفاقی بیوفته، هر تصمیمی تو زندگیت بگیری من پشتتم! باز عاشقت میمونم، باز مادرت هستم. بهت قول میدم!

زندگی خیلی قشنگه، خیلی ! اینو الانا دارم تجربه میکنم و میفهمم! با وجود تو خوشبختی رو با تمام وجودم لمس میکنم، زیبایی های دنیا رو تو داری الان به من نشون میدی! با وجود تو زندگیم هر روزش یه رنگ خاصیه ! تمام رنگ ها رو با داشتن تو دارم میبینم عزیز مامان. با اومدنت شادی رو در دلم کاشتی، نه فقط در من، در دل خیلی هایی که احساس میکردن دیگه هیچ وقت روشنایی رو نمیبینن، ولی تو با اومدنت دلشون رو روشن کردی و بهشون نور بخشیدی.

وجودت دل گرمیه منه! حتی هیچ کینه ای از هیچ کس در دلم نمونده! لذت زندگیم در نگاه کردن به توه! تو چشمای زیباته! تو نگاهای معصومانت...

دوستت دارم پسرم. این هیچ وقت از یادت نره!

اینجا یک ماهت تموم نشده بود . میبینی چه کوچولو بودی نانازم؟

اینجا هم 4 ماهگیت بود. وای خدا نگاش کن عشقم رو..

و این هم 10 ماهگیت و عید قربون. البته تو راه مهمونی بودیم

وروجک من. هرجا که میریم 100% باید یه دست گلی به اب بدی. نمیتونیم یه ثانیه هم اروم نگهت داریم. البته همینش شیرینه ! مامان قربونت بره عزیزم. انشالا هرچی بلاست ازت دور باشه

تا یادم نرفته بگم:عید قربانتون با اندکی تاخیر مبارک عزیزان

پسندها (4)

نظرات (11)

مامان بردیا
18 مهر 93 21:32
عزیزم خدا پسر خوشگلت رو همیشه سالم و سلامت و شاد برات نگهداره
مامان یاسنا
21 مهر 93 6:32
آره خیلی باباییه دخترم آره زود گذشت این یک سال خیلی هم زود چن روز پیش منم داشتم حساب میکردم چیزی ب یک سالگیش نمونده انگار همین دیروز بود یسنارو تو بیمارستان بغل میکردم
مامان هلیا
27 مهر 93 8:31
10 ماهگیت با دو هفته تاخیر مبارک جیگر خاله خیلی دوستون دارم به خدا ، اییییییییییییییییییی جونم موهاشو ببینین اگه پیشم بودی حتما میخوردمت عزیز دلم
هدی (مامان آرش)
29 مهر 93 13:12
ده ماهگیت مبارک باشه ایلیان جونم.ایشالا تولدتت عزیزم.ببخش دیر اومدم.ماشالا آرش حسابی شیطون شده و وقتی برام نمیذاره.
سوگل
1 آبان 93 23:38
سلام ایلیان جان خوبی خاله؟؟؟؟؟؟؟ الهی قربونت برم ماشالا بزرگ شدی واسه خودت اقا شدی انشالا خدا حفظت کنه واسه بابا و مامانت مامان ایلیای عکس سه نفرهبزارید تو خیلی از وبا مبینم عکس سه نفره میزارن آخه وقتی الیان بزرگ شد دوست داره عکس اون موقع شما هم تو وبش باشه مشکلی پیش نمیاد عکس بزارید از خودتون
سارا شکيبا
9 آبان 93 10:56
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _________________
هانی
9 آبان 93 11:46
سلام عزیزمممم وای این قدر دلم براتون تنگ بودد اخخخ که راست گفتی چقدر همه چیز تند تند میگذره ادم بغضش میگیره وقتی به گذشته فکر میکنه دقیقا یادمه پارسال این موقع ها حرف امدن کوچولو بود خدلرو هزار مرتبه شکر ماشاالله کلی بزرگ و مرد شده خدا شمارو برا هم حفظ کنه
مامان هلیا
18 آبان 93 13:24
مامانی کجایی چرا آپ نميكني؟ به خدا خیلی دلم واسه تون تنگ شده. راستی دوشب پیش خواب میدیدم با بچه ها اومدیم خونه تون خخخخخخخخ
سارامامانيه آيلين
19 آبان 93 16:11
سلام عزيزم خوبي 🌹🌹🌹 يه مدت نبودم چه گل پسره خوشگلي شدي ايليان جونم ،ماشالا ماشالا عزيزم، چه قدر هم شيطون شدي ايشالا هميشه سالم و شاد باشي عزيزم 😘😘😘
هدی (مامان آرش)
1 آذر 93 3:40
سلام عزیزم.چه خبرا؟کم پیدایی.چرا پست جدید نمیذاری؟دلم برلتون تنگ شده.زودتر بیا.ایلیان جونم ببوس.
ساعت نیک
4 تیر 96 14:01