پسمل خوشملم ایلیانپسمل خوشملم ایلیان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگل من، ایلیان

11 ماه و 20 روز

1393/9/3 23:51
نویسنده : مامانی
929 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

خیلی وقته اصلا به اینجا و به شما سر نزدم، راستش اصلا وقت نمیکنم یعنی خیلی وقته به کامپیوتر دست نزدم، چیزی بخام چک کنم از موبایل انجام میدم. ماشالا ایلیان هم که اصلا نمیذاره ادم دست به چیزی بزنه.

راستش هفته ی بعد تولد ایلیانه. میخواییم براش تولد بزرگ بگیریم ولی کلا زیاد نیستیم 30 نفری بیشتر نیست. ولی کلا براش خیلی چیزا در نظر گرفتم. الانا من هفته ای چند روز رو سر کارم دیگه یا بابا مراقب ایلینه یا مامانم.

از ایلیان اگه بخوام بگم چند وقت پیش سرما خورده بود و کلا هیچی به جز شیر نمیخورد دیگه بردیمش بیمارستان. بعد دو سه روزی خوب شد ولی دیگه اصلا با هزار بدبختی عذا میخوره، هزار تا ادا اتوار باید در بیاریم.

از پیشرفتاش که وایا زیاد بودن و خیلی وقت هم نیومدم دیگه برای ما قدیمی شدن ولی خوب از 11 ماهگیش که راه رفتن رو یاد گرفت ، الا خودش قشنگ راه میره. قایم موشک بازی زو که خیلی وقته یاد گرفته. کم و بیش هم حرف میزنه. تلقن رو هم قشنگ میذاره کنار گوشش و با هرکی باشه کلی حرف میزنه، با دراز کشیدن ، نشستن، ایستادن، همه جوری  خلاصه... دیگه الانا زیاد نمیره پیش هر کسی... اولش قشنگ نگاه میکنه و صبر میکنه که باهاش اشنا بشه بعد... تمام وسایل خونه رو هم که زیر و رو میکنه. در کمد ها رو همه شکونده از بس باز و بسته کنه. وقتی هم که مهمون داریم از خوشحالی نمیدونه چیکار کنه بعد میدوه اینور اونور با صدای بلند حرف میزنه. هرچی داره میاره وسط که بیایید با من بازی کنید.

یه روزی هم رفتیم تولد دوستش، دیگه گذاشتم وسط خودش همه چی رو بخوره، همه افتاده بودن به خنده قیافش دیدنی بود..

راستا دوستان تا یادم نرفته بگم: من بیشتر تو اینستاگرام هستم، یعنی مال ایلیانه، تمام عکس و قسلماشو اونجا میذارم. خوشحال میشم اونجا هم مارو دنبال کنید.  اسم ما IPNRAD هست.

بعد تولد ایلیان جون میبینمتون. از هفته ی بعد کلی کار دارم و فک نکنم بتونم بیام. نی  ی های نازتون رو میبوسم

پسندها (3)

نظرات (3)

هدی (مامان آرش)
4 آذر 93 0:46
سلام مامانی.چه عجب اومدی.چند باری اومدم دیدم نخیر خبری نیست.پیشاپیش تولد ایلیان جون رو هم تبریک میگم.ایشالا تولد صد و بیست سالگیش. خوش به حالت که سر کار میری.یه تنوعیه.منم دوس دارم ورزش کنم ولی با آرش نمیشه. بعدا عکسای تولد ایلیان رو هم بذار.میبوسمتون.
مامان هلیا
4 آذر 93 15:05
سلام عزیزم، تولد ایلیان جون پیشاپیش مبارک،دلم براتون یه ذره شده، ایلیان جون رو حسابی ببوس [
نرگس مامان کوروش
7 دی 93 15:35
سلام مامانی. عزیزم. تو هم که حسابی گرفتاری مثل من. ولی خداییش حیفه که دیر به دیر به وبلاگ این خوشگلا سر می زنیم. خودمو میگم خیلی وقت بود نرسیده بودم بیام اینجام. دلم برات تنگ شده بود گفتم بیام یه سر ببینمت. از ایلیان جون عکس بذار دلم واسش خیلی تنگ شده خوب...