پسمل خوشملم ایلیانپسمل خوشملم ایلیان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگل من، ایلیان

نمیدونم چیکار کنم

1393/6/22 14:00
نویسنده : مامانی
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

حالم خیلی گرفته و حوصله ی هیچی ندارم، تو این وضع باز ایلیان نخوردنش گرفته، اصلا حوصله ندارم باهاش جر و بحث کنم. حتی حال بازی کردنم باهاش ندارم.

راستش من باز حاملم، یه هفته ای بیشتره شک کرده بودم ولی امروز مطمین شدم. تو این موقعیت اخه این چی بود. اعصابم خورده، نمیدونم چیکار کنم. شوهرم میگه بندازش، البته گفتنش برای اونا اسونه....

خداییش موندم تو دو راهی: اصلا موقعیت به دنیا اووردنش رو ندارم، ایلیان هنوز کوچیکه، خودم هنوز یه نفس راحت نکشیدم تازه من از اینده ی خودم مطمین نیستم نمیخوام فردا پس فردا در حق بچه هام ظلم شه. الان 2 ساله بیکارم تازه میخواستم کار کنم و درسامو ادامه بدم. ولی خیلیا میگن الان خوبه یه بچه بیاری با ایلیان بزرگ شه! نمیدونن مساله این نیست! شوهرمم از این طرف میلی بهش نداره حالا بخوامم بندازمش عذاب وجدان منو میگیره. چطوری بچه ی خودمم رو بکشم اگه مثل اون موقع ایلیان ضربان قلب داشته باشه چطوری از بینش ببرم، چون اونم دیگه یه ادم زندست قلبش میزنه عین خودم عین همه.

دستم به هیچ کاری نمیره نمیدونم بخندم گریه کنم. چیکار کنم؟

خدایا خودت منو ببخش اگه ناشکرم، خیلی برای به دنیا اوردن یه بچه سالهاست در انتظارن اون موقع تو که به من این فرشته رو دادی من ناشکری میکنم و افتادم تو دو راهی....

پسندها (4)

نظرات (10)

ساعت دیواری کودک
22 شهریور 93 17:02
سلام مطمئن باشید ایلیا جون ساعت های فانتزی پسرونه ی ما رو می پسنده و بهترین راه هست که با ساعت آشنا بشه و چشمانش عادت کنه به عقربه و ساعت. بپسندید و سفارش بدید
مامان دلنیا
24 شهریور 93 9:26
عزیزم این هدیه خداست بنظر من که نگهش دار. خدا خودش داده خودشم مشکلاتو رفع وشرایطشو فراهم میکنه. باید بدونی چند ماهته؟ من برعکس شما همسرم میگه بازم بچه دار شیم .ولی خودم واقعا نمیتونم خیلی ضعیف شدم. عزیزم ایشالله بزودی یه تصمیم درست بگیری. فدای ایلیان میخواد از تنهایی در بیاد.
آزاده مامان بردیا
24 شهریور 93 10:18
ای جانم ، واقعا برات نگران شدم خاله، خیلی موقعیت سختیه، به نظر من اگه زودتر بری وضعیت بچه رو ببینی تا ضربان نداره می تونی راحتتر تصمیم بگیری، من خودم هر ماه پریودم عقب می افته از نگرانی خفه می شم نکنه حامله بشم. با بجه کوچیک خیلی سخته بچه ها آسیب می بینن بهشون توجه کافی از سمت پدر و مادر نمی رسه حداقل باید فاصله 3 سال باشه تا بچه اول به استقلال نسبی برسه. در هر صورت تصمیم خیلی سختیه، هم به خاطر آینده خودت و سلامتی خودت و هم ایلیان و جنینی که تو راهه. امیدورام بتونی تصمیمی بگیری که شادترت کنه . از حالت بی خبرمون نذار و مواظب خودت باش مامانی
هدی (مامان آرش)
25 شهریور 93 1:41
خیلی تصمیم سختیه.از بین بردنشم خیلی سخته.درسته ایلیان کوچیکه ولی این طفلیم گناه داره.بچه ها باهم بزرگ میشن دردسرشون کمتر میشه.زودتر دکتر برو و ببین الان چند وقتته.تصمیم با خودته ولی به نظر من گناه داره.
مامان هلیا
25 شهریور 93 17:21
بادا بادا مبارک بادا قدم نی نی مبارک بادا چند وقتی نبودم چقد خبرای جدید مامانی یه وقت نندازیا ، خودم میکشمت حیف نیس بچه ها به این نازی ، ببین ایلیان جونم چه نازه ، ای خدا اگه یه دختر به این خواهری ما بدی چی مییییییییییییییییشه ، راستی قول دادی اسمشو بذاری هلیان ها یادته شوهری هم کم کم یادش میره جاری من نا خواسته سومی رو حامله شد تا دو ماه توی شوک بودن ، الآن اینقده ذوق دارن که نگو ، تا دو هفته دیگه بچه ش هم به دنیا میاد و تموم جدای از شوخی ، تو رو خدا کاری نکنی که بعدا پشیمون بشی ، یه خرده به خودت مسلط باش فکر کن یه نی نی دیگه ، با ایلیانم بزرگ میشن ، میدونم الآن میگی حرف زدنش راحته ، آره واقعا ، الآن دارم این حرفا رو میزنم نمیدونم اگه این اتفاق واسه من افتاده بود بازم حاضر بودم اینقد راحت درباره ش حرف بزنم یا نه راستی ایلیان جونمو اذیت نکن، اگه دومادم رو اذیت کنی با من طرفیا دوست دارم عزیزم
مامان منیره
26 شهریور 93 10:52
سلام مامان ایلیان گلم همه چی رو به خدا بسپار این هدیه خداونده غصه نخور حتما حکمتی داشته .توکلت به خدا فکر انداختنشم نکن چون خدا بهت داده پس هدیه خداوند رد نکن.منا بی خبر نذار.خیلی سخته.
حدیث مامان آرش
29 شهریور 93 13:32
عزیز دلم تو چه موقعیتی گیر کردی ها ولی غصه نخور خدا هیچ کارش بی حکمت نیست من خیلیها رود دیدم که تو موقعیت تو قرار داشتن انشاا... یه روزی به این روزا لبخند میزنی
نرگس مامان کوروش
29 شهریور 93 20:04
سلام مامانی قشنگم.... عزیزم... ببخش این همه دیر بهت سر زدم. شدیدا درگیر بودم. الهی بگردم. یه نی نی دیگه؟ مبارک باشه خانومی. عزیزم جز به سلامتی خودت به هیچی دیگه فکر نکن. یه درصد هم فکرای بد نکن. خواست خدا بوده. شاید اگه الان حامله نمی شدی بعد که درگیر درس و کار و .. می شدی دیگه فکرشم نمی کردی. درسته ایلیان خیلی کوچیکه ولی تا نی نی به دنیا بیاد اونم بزرگتر شده و از طرفی کار خودت هم واسه آینده راحت تر میشه. هنوز درگیر بچه ای یکی دیگه هم میاد و دوتایی با هم بزرگ میشن. موردای اینجوری دور و برم زیاد دیدم. باور کن اگه به خودمون باشه شاید بگیم همین یکی تا مدت ها بسه. ولی اینجوری که تو عمل انجام شده قرار گرفتی دیگه ناشکری نکن. ایشالله که یه دخمل ناز و مامانی باشه. فکرشو بکن چقدر حیف میشه که اگه فرشته نازی که تو دلته رو دیگه نبینی. چقدر ایلیان غصه می خوره. بابایی هم بعد یه مدت مهر بچه به دلش میشینه و دوتایی تون حسابی از وجودش شاد میشین. دخترخاله من سومی رو اینجوری حامله شده. تازه اون سه تا پسر . هفته دیگه پسرش به دنیا میاد اولش خیلی ناراحت بودن ولی الان همگی هیجان زده ن. مخصوصا بچه ها. عزیزم.... اصلا ناراحت نباش. برعکس باید خوشحال باشی. باور کن با این همه مشغله ای که دارم اگه ناخواسته حامله بشم اصلا غصه نمی خورم.
·٠•● ღ♥ღ مامانیღ♥ღ●•٠·˙
1 مهر 93 13:00
مبارکه مبارکه مامان ایلیان جون تو رو به خدا قول بده بلایی سر نی نازمون نیاری فکرش رو بکن یه کوچولوی ناز مثل ایلیان جون تو راهه خدا خودش کمک می کنه دلواپس نباش بوس به صورت دوتاشون
مامان آیهان
1 مهر 93 19:07
سلام مامانی بابت نی نی دارشدنت تبریک میگم بهت.عزیزم حتما مصلحتی دراین کاربوده .درضمن اینکاراصلا عاقلانه نیست نه از لحاظ شرعی نه از لحاظ روحی وجسمی واسه خودت مشکل پیش میاد.. دوست عزیزم به خدا توکل کن آروم میشی