پسمل خوشملم ایلیانپسمل خوشملم ایلیان، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

نی نی خوشگل من، ایلیان

عکس های ایلیانی

1393/7/9 23:32
نویسنده : مامانی
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای من

این پست رو اختصاص میدم به عکس های ایلیان و تو پست بعدی ایشالا حرف میزنیم خندونک

 

اینجا هم که یه عکسش بیرون بودیم، یه دونشم خونه ی مادرمو اون لختیه هم که نپرسید!!! از باباش خواستیم لباس تن بچم کنه ،این تیپی اومدن بیرون !

اینجا هم عذا خوردنش رو میبینیدو و شیطونت بازیای ایشون

اینجا هم داره شنا میکنه فداش شم

اینم با دایی جونش، که عاشق همدیگن !

اینم که نیاز به توضیح نیستخنده

آماده ی بیرون رفتن. خیلی دَدَریه !

اینم تازه ترین عکسش، مال خود امروزه که رفتی بودیم کشتی تفریحی. پسملم کلی دلبرونی کرد و کلی دوست دختر گیر اووردخنده

جبران این همه وقتی که عکس نذاشته بودم!  خندونک

چند روز دیگه پسملم میشه 10 ماه تموم!!!!!!!!! فداش بشم که هر روز شیطون تر میشهبوسبوس

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان یاسنا
11 مهر 93 11:33
کمک خلبان: خلبان نگاه کن، آدمها از اين بالا مثل مورچه مي مانند خلبان:چيزي که تو مي بيني همان مورچه است چون ما هنوز پرواز نکرديم!
مامان هلیا
14 مهر 93 12:31
خاله قربونش بره که اینقده نازی ماشاا.. عزیزم ، ایییییییییی جونم شنا کردنشو ولی مامانی گل پسری به دایی جونش خیییییییییییییییییلی شبیه جیگرشو بخورم ، دلم برات یه ذره شده بود بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس
نرگس مامان کوروش
14 مهر 93 16:53
عزیزم... خوشحالم که خیالت بابت نی نی راحت شده . چقدر عکسای ایلیان ناز شدن. مخصوصا شنا کردنش خیلی با حاله. برام خیلی جالبه که تو این سن به بچه ها شنا یاد میدن. من خودم مربی و ناجی شنا هستم ولی اینجا بچه زیر 5 سال رو اصلا استخر راه نمیدن.خیلی دوست داشتم به کوروش شنا یاد بدم ولی موقعیتش نیست متاسفانه. بقیه عکسای ایلیان هم خیلی خوشگلن. مخصوصا با داییش خوب ژست گرفته.
مامان محمدماهان
16 مهر 93 8:46
سلام عزیزم ماشالله ماشالله چقدر بزرگ شده قربونش برم شنا کردنش رو ببین بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس به لپات عزیزم من هم از خدا می خوام هر دختری حس مادر بودن رو حس کنه خیلی قشنگه خدایا ممنونم
مامان ستیا
26 مهر 93 14:39
ماشالاااااا ماشالا آخه من چی بگم. داماد خوشکل من دلم تنگ شد برات ببخش که دیر اومدم ببینمت. مواظب خودت باش اون کراوات و پاپیونت منو کشششششت. مامانش چند وقت پیش واسه پست های قبلیت یک کامن بلند گذاشتم بعد پاک شد همه. دیگه وقت نشد دوباره بنویسم برات عزیزم. من سر می زنم ولی وقت نظر گذاشتن کم دارم
هدی (مامان آرش)
29 مهر 93 13:14
ماشالا ایلیان جونم چه جیگری شده خاله.حسابی بزرگ شدیا.عزیز دلم.